9 Mart 2013 Cumartesi

BEKLE BİZİ ROMA!!!

Ne kadar zamandır buraya yazmaya vakit bulamıyordum. Malum gezi yazısı yazmak kolay bir iş değil ee bir de fotoğrafları düzenlemek falan oldukça vakit alıyor. 2 hafta önce sıkıcı bir pazartesi gününde çalışmaya çalışıp içimden de dolu dolu sendromumu yaşarken telefonum çaldı. Normalde tanımadığım numaraları açmam ama o gün nedense açasım tuttu. Telefon Garanti bankasındandı. Yaklaşık 10 yıllık garanti müşterisiyim ve tanıtım amaçlı ya da kredi kartımla ilgili arandığımı düşünmüştüm kiiiiii telefondaki beyfendi Roma tatili kazandığımızı söyledi ve tebrik etti. O andan itibaren garanti bankası tarafından arandığımı değil, daha çok yakın bir arkadaşım tarafından kandırıldığımı düşünmeye başladım :) Ve bu nedenle gayet tepkisizce "Evet?" dedim, telefondaki bey kazandığım Roma tatilinin Mayıs ayında gerçekleşeceğini belirtip iletişim bilgilerimi doğruladı ve yeniden tebrik edip kapattı telefonu. Kafam oldukça karışmış şekilde, nedir ne değildir araştırmak için internete bakınıyordum ki birkaç hafta önce instagram üzerinden katıldığım yarışmayı hatırladım. Hemen Garanti Bankası'nın facebook sayfasına tıkladım ve birkaç sayfa altta yarışma sonucunda yeralan fotoğrafımı gördüm. Telefonda olayı anlayamadığım için sevinemeyen ben bu sefer sevinçten havalara uçtum tabii :) Şimdi Mayıs ayını ve turizm firmasının bize ulaşmasını bekliyor, Garanti bankasına çok çok ama çok teşekkürler ediyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli. Yorumlarınız için teşekkürler...