8 Kasım 2013 Cuma

İLETİŞİM

Arkadaş kaç hafta oldu yukarıya İletişim panelini koyalı, biriniz de çıkıp demiyorsunuz ki bunu buraya koymuşsun ama altında hiç bilgi yok ki diye :) Bu eksikliğimi hemen gidereyim de bana nasıl ulaşabilirsiniz kısaca bahsedeyim.

Görüşlerinizi bildirmek, eleştirilerinizi iletmek ya da şikayetim var uleen demek için yazabileceğiniz gibi sadece bir merhaba demek için de yazabilirsiniz :)

Bunun haricinde Hulusi Kentmen misali babacan bir tavırla bizim de çorbada bir tuzumuz olsun der, reklam vermek, sponsor olmak ya da işbirliği yapmayı önerirseniz de maillerinizi beklerim.

Bütün bunlar için bana yazabileceğiniz mail adresi gayet tırt. Çünkü ismim soyismim olan mail adresini daha önce almış şifresini de bir türlü hatırlayamamıştım. O yüzden biz daha iyisini alana kadar, bana ulaşabileceğiniz mail adresi esraersal1@gmail.com

Ha yok ben maille falan uğraşamam diyorsanız da sayfamın sol üst kısmında iletişim kutusu var. Oraya yazıp gönderirseniz de maillerinize en kısa sürede cevap veririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli. Yorumlarınız için teşekkürler...