16 Temmuz 2014 Çarşamba

BODRUM BODRUM!

Malumunuz yaz geldi havalar çoktan ısındı. Tatile gitmeyen bir ben kaldım sanırım. Sosyal medyada paylaşılan deniz, kum, güneş fotoğraflarına daha fazla karşı koyamayıp 2 günlüğüne de olsa kaçıyorum buralardan. Geçen sene Ayvalık'ta sakin, huzurlu bir tatil geçirmiştik. Bu sene bol eğlence istiyorum. Bu nedenle tercihim Bodrum!  Tatil beldesine karar verdim, bu işin kolay kısmıydı. Peki hangi otelde kalacağım? Ben rezervasyon için Otelz'yi tercih ediyorum. Kısaca bahsetmem gerekirse: Zonline A.Ş bünyesinde 2013 yılında kurulmuş otelz.com ve benim gibi gezmeyi sevenler için büyük kolaylıklara sahip. En önemli özelliği ise en düşük fiyat garantisi ile 5 yıldızlı lüks otellerden pansiyonlara kadar her türlü konaklama için ÖN ÖDEMESİZ olarak rezervasyon yaptırabilme kolaylığı. Ben otelz bünyesinde bulunan 160'dan fazla Bodrum otelleri arasında çok kararsız kaldım. Fakat onların da önerdiği bir kaç otele birlikte göz atalım istiyorum. 

Milas Havaalanına 60, Bodrum şehir merkezine 25 km uzaklıkta olan bu oteli 2 yıl önce tekne gezisindeyken denizden görmüş ve hayran olmuştum. Öncelikli tercihim bu otelden yana.

Thor Luxury Hotel&Spa

Havaalanına 25 km uzaklıkta yer alan bu otel Torba'ya sadece 2 km uzaklıkta. 5 farklı oda tipiyle ultra lüks olarak tasarlanan otelde su sporlarından, pilatese, yoga, masaj ve sauna seçeneklerinden golf'e kadar tatilinizi eğlenceli bir hale dönüştürecek çok sayıda etkinlik mevcut.

Kuum Hotel

Bodrum şehir merkezine 18 km uzaklıkta, Göltürkbükü'nde yer alan otel Ege denizi panoramik manzaralı ve el yapımı tasarım mobilyalarla döşenmiş odalarıyla göz dolduruyor.

Benim Bodrum otelleri içinde en favori üçlüm böyle. Ayda 500.000 kişinin kullandığı Otelz.com'da, bünyesinde yer alan 9 bin konaklama tesisinden mutlaka sizin için de uygun bir seçenek vardır. Ön ödemesiz ve rezervasyon ücreti ödemeden tatilinizi dilediğiniz gibi planlamak için doğru adres: Otelz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli. Yorumlarınız için teşekkürler...